- HP erbjuder dörr-till-dörr-service som inkluderar hämtning, reparation av den defekta produkten och retur av den fungerande produkten.
- För produkter i icke verksamhetskritiska miljöer är service med hämtning och retur ett tillförlitligt och prisvärt alternativ till support på plats.
- HPs tekniska experter har alla verktyg och resurser som behövs för att reparera din utrustning på korrekt sätt.
- Du får behålla trasiga lagringsmedier, så att du tryggt kan kassera eller arkivera dem på ett sätt som hjälper dig att uppfylla dina egna säkerhetsstandarder eller branschkrav.
Service med hämtning och retur med behållna defekta medier ger en hög servicenivå med fjärrtelefonsupport och reparation på distans för godkända produkter, på ett av HP anvisat reparationscenter. Tjänsten inkluderar hämtning, reparation på annan plats, material och reservdelar, arbetskostnad och fraktkostnader för returen. Vid hantering av defekta lagringsmedier har du kontroll över dina känsliga data.